Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Úvodní ustanovení
- Základní definice
- Uzavření Smlouvy
- Cenové a platební podmínky
- Přeprava Zboží
- Uživatelský účet
- Zpracování osobních údajů
- Práva z vadného plnění
- Odstoupení od Smlouvy ze strany Spotřebitele
- Autorská práva k fotografiím a videím uveřejněným na E-shopu
- Řešení sporů se Spotřebiteli
- Závěrečná ustanovení
- Úvodní ustanovení
- Základní definice
- Uzavření Smlouvy
- reklamy,
- katalogu,
- vystavením zboží
- identifikaci Zboží, které Zákazník vložil do elektronického nákupního košíku prostřednictvím kliknutí na tlačítko, popřípadě tlačítka, která slouží k tomuto účelu, s názvem „Přidat do košíku“,
- množství a Cenu Zboží za jeden kus,
- souhrnnou cenu za Zboží, tj. cenu za veškeré položky nacházející v elektronickém nákupním košíku,
- možnosti výběru způsobu přepravy Zboží, včetně uvedení jednotlivých cen,
- způsob úhrady Zboží, včetně jeho přepravy.
- Cenové a platební podmínky
- kartou online – platba proběhne prostřednictvím platební brány comgate, za podmínek stanovených touto platební bránou, které naleznete na webovém portálu https://www.comgate.cz/,
- prostřednictvím Google Pay či Apple Pay,
- bankovním převodem na účet Prodávajícího č. 3797845003/5500, vedený u Raiffeisen Bank. Platební informace Vám budou sděleny prostřednictvím potvrzení Objednávky,
- platební kartou,
- na dobírku při převzetí zásilky v místě určeném v Objednávce.
- bankovního převodu uhrazena v okamžiku, kdy Prodávající obdrží peněžní prostředky na účet,
- platby kartou online, Google Pay, Apple Pay, platební kartou v okamžiku provedení platby,
- hotovosti v okamžiku převzetí Zboží oproti platbě.
- Přeprava Zboží
- osobním odběrem na výdejním místě společností Zásilkovna, Balíkovna, PPL,
- doručením na adresu uvedenou v Objednávce prostřednictvím společnosti Zásilkovna, Česká Pošta, PPL.
- Uživatelský účet
- Zpracování osobních údajů
- Práva z vadného plnění
- Odstoupení od Smlouvy ze strany Spotřebitele
- Cena Zboží závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy,
- Zboží bylo vyrobeno podle požadavků Spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
- neodkladná oprava nebo údržba, která má být provedena v místě určeném Spotřebitelem na jeho výslovnou žádost, to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného Zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
- dodání Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej Spotřebitel porušil,
- dodání zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej Spotřebitel porušil,
- dodávka novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném na jejich dodávání,
- přeprava Zboží, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
- Smlouva uzavíraná na základě veřejné dražby podle jiného zákona, u které může být Spotřebitel fyzicky přítomen,
- dodávka obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, Spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a Prodávající mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 občanského zákoníku.
- Autorská práva k fotografiím a videím uveřejněným na E-shopu
- Řešení sporů se Spotřebiteli
- Prodávající nevystaví Spotřebiteli doklad o přijetí reklamace ani o způsobu jejího řešení,
- Prodávající nevyřeší reklamaci do 30 dnů, respektive v prodloužené lhůtě, na které se s Spotřebitelem dohodl,
- Prodávající neinformuje Spotřebitele o jeho právech při uplatnění reklamace nebo o jeho právech v případě rozporu mezi obdrženým Zbožím a Smlouvou,
- Prodávající Spotřebiteli nevydá ani na základě vyžádání doklad o koupi Zboží obsahující všechny náležitosti,
- E-shop používá nekalé obchodní praktiky spočívající například v uvedení nepravdivých údajů o nabízeném Zboží, které mají zásadní vliv na rozhodnutí Spotřebitele ohledně jeho koupě,
- Prodávající neoznačí Zboží Cenou,
- Prodávající nabízí neoznačené Zboží – např. textil bez označení materiálového složení,
- E-shop nabízí Zboží bez návodů k použití a údržbě v českém jazyce,
- Prodávající nabízí výrobky, u kterých je podezření na to, že nejsou bezpečné.
- Závěrečná ustanovení